Facturen schrijven als een pro


Hoera, mijn thriller De Judajaagster is alvast te bestellen!

En dan zit ik zomaar op een doodgewone zaterdagavond facturen te schrijven alsof het niks is. Jongens, jongens wat is dit speciaal! Zo bijzonder dat al die mensen mijn boek willen kopen. Oké, natuurlijk was dat (na het plezier in het schrijven) ook het plan maar dat het dan ook nog echt zo werkt…ik ben er beduusd van.

Wat voorafging
Allereerst heb ik vrijdagavond mijn zelfgebouwde website www.jannekeheimweg.nl gelanceerd. Dat alleen al voelde als een heuse boekpresentatie. Dat waar ik maanden aan gerommeld en gesleuteld had, werd zomaar zichtbaar voor iedereen.

Wat ik het allerleukste vind is dat mijn bestelsysteem, heel simpel via het bestelformulier op mijn website, zo goed werkt. Dat de mailtjes die achter de schermen verstuurd dienen te worden dat ook daadwerkelijk doen, een wonderlijk proces al die plug-ins van Wordpress.

Korting bij voorinschrijving
Dus kortom, hier is een superblij mens die nu gauw doorgaat met een nieuwe factuur. Wil jij ook De Judajaagster bestellen, dat kan tot 7 mei 2017 zelfs met korting bij voorinschrijving! Klik hier en vul het bestelformulier in. Superbedankt!








Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!